استفاده از پنجره دو جداره UPVC در خزرشهر

محدود بودن میزان نور در خانه می‌تواند باعث افسردگی و بی‌حالی اعضای خانواده شود و استفاده از یک پنجره نامناسب در کنار عوامل زیادی که برای ورود نور به خانه ایجاد می‌کند بر روی چشم انداز خانه و زیبایی آن تاثیر گذار است .

استفاده از پنجره دو جداره UPVC در خزرشهر

استفاده مناسب از انواع پنجره در زمینه ساخت و ساز نقش به سزایی بر روی آرامش و روحیه اعضای آن خانه دارد. استفاده از اپنجره دوجداره UPVC با رشد تکنولوژی در زمینه سازندگی همگام شده است که باز خورد آن بهره‌مندی افراد خانواده از محیط بیرونی با کیفیت بالاتر است.

یکی از مهم ترین نکته هایی که در طول زندگی و ماندگاری و پنجره‌های دوجداره upvc موثر است نحوه نگهداری آنها می باشد .بعد گذشت مدتی هرچند وقت یکبار درب و پنجره دوجداره را روغن‌کاری کنید ، بهتر است برای روغن‌کاری از روغن های مخصوص لولا و پنجره استفاده کنید .

پنجره‌های upvc غیر قابل اشتعال هستند ولی بهتر است در مقابل گرما و حرارت مستقیم قرار بگیرند .

درزگیرهای لای پنجره های دوجداره را را هر چند وقت یکبار با دستمال حوله ای تمیز کنید .

انبساط و انقباض محیط شما خانه یا ساختمان بر اثر تغییرات آب و هوایی بعد از مدتی باعث خارج شدن قفل ها و یراق‌آلات پنجره دوجداره میی‌شود که باید مجدد روغن کاری شود.

انتخاب پنجره دوجداره UPVC با متریال مرغوب از اتنلاف انرژی در محیط داخلی هم جلوگیری می کند و خانه را زیباتر جلوه می دهد .

تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *