قیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC

باز گذاشتن پنجره ها در ساعتی از روز یا شب که بهترین راه برای ورود جریان هوا و تهویه طبیعی در خانه ها می باشد.و بهتر است روی پنجره ها توری مگنتی نصب کنید تا از ورود حشرات ، پشه و مگس به داخل خانه جلوگیری شود.
عده زیادی از افراد بر این باور هستند که استفاده از مواد شیمیایی و سموم های کشنده برای از بین بردن حشرات برای انسان می تواند مضر می باشد و بهترین راه و روش برای جلوگیری از ورود حشرات ، به خانه و یا محیط نصب توری روی پنجره هاست .
بنابراین برای آسایش و راحتی اعضای خانواده و برای مانع از ورود حشرات در پشت لنگه بازشوی پنجره ها توری نصب می شود.

توری پنجره UPVC از متریال خاصی از الیافی به نام فایبر گلاس با فناوری های جدید ساخته می شود که برای جلوگیری ازگرد و غبار می باشد و همچنین دید را کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.

قیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC

توری های مگنتی پنجره ظاهر ساختمان را از حالت اولیه تعغیر نمی دهد و جلوی دید و نور را نخواهد گرفتت . قاب توری های پنجره upvc یا با پروفیل upvc ساخته می شود که برای ارتقای هرچه تمام تر ،در داخل پروفیل ها از گالوانیزه استفاده می شود و یا از آلومینیوم می باشد.که مرتبط با رنگ پنجره ها رنگ می شوندو ممکن است بر اساس متریالی که استفاده می کنید هزینه های توری پنجره متغیر باشد .

هنگام رنگ آمیزی و بنایی ساختمان، توری را با پوششی ضخیم کاملا بپوشانید یا توسط متخصصان، توری را باز کرده و دوباره نصب کنید. زمانی که از توری استفاده نمی کنید توری را ببندید. اگر توری به راحتی جا به جا نمی شود اول توری را تمیز کرده و سپس ، ریل بالا و پایین پنجره را را روغن کاری کنید. از وارد کردن ضربه به قاب و توری جلوگیری کنید.

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع توری ، بالکن ، پنجره UPVC ، درب تراس که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

توری مگنتیتوری های مگنتی، رولی و پلیسهدسته‌بندی نشده

خرید ارزان توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در آملخرید ارزان توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلخرید ارزان توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلسرخرید ارزان توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در خزرشهرخرید ارزان توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارخرید توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در آملخرید توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلخرید توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلسرخرید توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در خزرشهرخرید توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارفروش توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در آملفروش توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلفروش توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلسرفروش توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در خزرشهرفروش توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارقیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در آملقیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلقیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلسرقیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در خزرشهرقیمت توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارنصب توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در آملنصب توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلنصب توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در بابلسرنصب توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در خزرشهرنصب توری مگنتی پنجره دو جداره UPVC در دریاکنار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *