قیمت توری مگنتی درب تراس

یک وسیله مناسب و لازم برای روزهای گرم تابستان می باشد.با استفاده از این توری های مگنیتی هیچگونه حشره ای به داخل خانه وارد نمی شودآ و شما از نیش حشرات مانند پشه که در فصول گرم به سراغتان می آید در امان می مانید در با استفاده از می توانید به راحتی در تابستان درب تراس خود را باز بگذارید و هیچگونه نگرانی بابت ورود حشرات به داخل خانه نداشته باشید .

مخصوص تراس به گونه ای طراحی شده است که دور آن به صورت مگنتی و آهن ربایی است و بعد از بازشدن و پس از عبور شما به سرعت مگنت ها همدیگر را جذب کرده و توری را مانند یک درب می بندند توری مگنتی دارای انواع اندازه و ابعادهای مختلف می باشد .

قیمت توری مگنتی درب تراس

جنس این توری ها همانطور که از عنوان و اسم آن پیداست شبیه به تور و ساختار آن ساده می باشد و یک وسیله کاربردی برای تمام خانه ها و حتی فروشگاه های بزرگ می باشد.همچنین با استفاده از دیگر لازم نیست که به توری های فلزی یا پرده ها قناعت کنید و با چسب مخصوص تور به قاب یا چهارچوب خود وصل کنید . در ارتباط با قیمت توری های مگنتی باید گفت که تقریبا نصف تمام هزینه های توری های معمولی و پر هزینه را دارد که این عامل باعث شده است این وسیله کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه باشد .

چسب های مخصوص و با قیمت های بیحد نصاب توری های مگنتی به طوری که باید قوی باشد نمی باشد و به طور کامل نمی چسبد و پس از مدتی با گرما و نور مستقیم افتاب بر توری و با توری های ساده نمی‌توانید رفت و آمد و داشته باشید و وقتی یک توری ساده یا فلزی را به پنجره تراس ، بالکن هر کجا بچسبانید، دیگر نمی توانید آن را جدا کنید. اما توری های مگنتی به راحتی نصب و جا به جا می شوند .

مزایای استفاده از توری درب تراس

  • نصب آسان و سریع در چند دقیقه
  • قابل نصب بر روی درب های مختلف ورودی منزل یا باغ و تالار و…
  • از نظر وزنی سبک و کم وزن
  • جلوگیری از ورود انواع حشرات
  • باز شدن آسان در هنگام عبور و مرور
  • دارای مگنت های آهن ربایی قوی

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع توری ، بالکن ، پنجره UPVC ، درب تراس که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

توری مگنتیتوری های مگنتی، رولی و پلیسهدسته‌بندی نشده

خرید ارزان توری مگنتی درب تراس در آملخرید ارزان توری مگنتی درب تراس در بابلخرید ارزان توری مگنتی درب تراس در بابلسرخرید ارزان توری مگنتی درب تراس در خزرشهرخرید ارزن توری مگنتی درب تراس در دریاکنارخرید توری مگنتی درب تراس در آملخرید توری مگنتی درب تراس در بابلخرید توری مگنتی درب تراس در بابلسرخرید توری مگنتی درب تراس در خزرشهرخرید توری مگنتی درب تراس در دریاکنارفروش توری مگنتی درب تراس در آملفروش توری مگنتی درب تراس در بابلفروش توری مگنتی درب تراس در بابلسرفروش توری مگنتی درب تراس در خزرشهرفروش توری مگنتی درب تراس در دریاکنارقیمت توری مگنتی درب تراس در آملقیمت توری مگنتی درب تراس در بابلقیمت توری مگنتی درب تراس در بابلسرقیمت توری مگنتی درب تراس در خزرشهرقیمت توری مگنتی درب تراس در دریاکنارنصب توری مگنتی درب تراس در آملنصب توری مگنتی درب تراس در بابلسرنصب توری مگنتی درب تراس در خزرشهرنصب توری مگنتی درب تراس در دریاکنار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *