قیمت در UPVC سرویس بهداشتی از در هاي ضد آب و مقاوم به حساب می آید و کمتر دچار فرسودگی می شود . UPVC از ماده ای طبیعی ب نام نفت که صنعت ساخت در سرویس بهداشتی و صنعت ساختمان سازي کاربرد زیادی دارد .

قیمت در سرویس بهداشتی UPVC مقرو.ن به صرفه و مناسب می باشد . مجموعه پنجره خوب سعی در این دارد که پروفيل هاي UPVC را در قیمت های مقرون به صرفه و کاملا ارزان به دست مشتریان محترم به رساند.

درسرویس بهداشتی UPVC

UPVC نوعي پلاستيک است که در طی فرآیندی توليد سفت می شود و انعطاف پذيري و قابلیت شکل پذیری دارد . اغلب براي ساخت لولا و قاب در های ضد آب ار UPVC استفاده مي کنند در ساخت قيمت در سرویس بهداشتی UPVC طول عمر بالايي دارد و در مقابل رطوبت و خيس شدن ماندگاری بالایی دارد . درب سرویس بهداشتی UPVC هیچ وقت دچار فرسودگی و پوسيدگي نمي شود. وزن در سرویس بهداشتی UPVC بسيار سبک تر از ساير متريال های دیگر مانند آلمینیومی و … است و به راحتی و آسانی نصب مي شود. خيلي راحت مي توانيد قيمت در سرویس بهداشتی UPVC را با آب و شوینده های معمولی نظافت کنید .

اجزای تشکیل دهنده درب سرویس بهداشتی شامل :

  1. زهوار
  2. دستگيره در سرويسي upvc
  3. پروفيل فريم
  4. پروفيل در ( پروفيل لنگه ) که حجم آن بزرگتر از پروفیل های دیگر می باشد .
  5. شيشه دوجداره مرغوب
  6. پروفيل موليون
  7. پنل

در های سرویس بهداشتی UPVC چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. بی نیاز از مواد نگه دارنده و براق می باشد .
  2. قابلیت شستشو با مواد شوبینده معمولی را دارد .
  3. جلوگيري از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيطي دیگر
  4. استفاده از یراق آلات مدرن دذر درب های UPVC

در صورت ساخت سفارش پنجره دجداره هافمن برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید

در و پنجره دو جداره UPVCدرب دو جدارهدرب ضد آبدسته‌بندی نشده

اجرای در سرویس بهداشتی UPVC در آملاجرای در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسراجرای در سرویس بهداشتی UPVC در خزرشهراجرای در سرویس بهداشتی UPVC در دریاکناراجرای در سرویس بهداشتی UPVCدر بابلخرید ارزان در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسرخرید ارزان در سرویس بهداشتی UPVC در خزرشهرخرید ارزان در سرویس بهداشتی UPVC در دریاکنارخرید ارزان در سرویس بهداشتی UPVCدر بابلخرید در سرویس بهداشتی UPVC در آملخرید در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسرخرید در سرویس بهداشتی UPVC در خزرشهرخرید در سرویس بهداشتی UPVC در دریاکنارخرید در سرویس بهداشتی UPVCدر بابلفروش در سرویس بهداشتی UPVC در آملفروش در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسرفروش در سرویس بهداشتی UPVCدر بابلقیمت در سرویس بهداشتی UPVC در آملقیمت در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسرقیمت در سرویس بهداشتی UPVC در خزرشهرقیمت در سرویس بهداشتی UPVC در دریاکنارقیمت در سرویس بهداشتی UPVCدر بابلنصب در سرویس بهداشتی UPVC در بابلسرنصب در سرویس بهداشتی UPVC در خزرشهرنصب در سرویس بهداشتی UPVC در دریاکنارنصب در سرویس بهداشتی UPVCدر بابل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *