قیمت توری مگنتی بالکن

هنگامی که در منزل وقتی از محل کار خسته به خانه باز میگردید و در حال استراحت هستید .حشرات مانع از استراحت شما میشوند یا در فصل بهار و تابستان برای لذت بردن از منظره یا محیط سر سبز داخل حیاط وقتی که درب حیاط و بالکن را باز کنیم. عده ای مشکلاتی که وجود دارد که امکان ورود حشرات مانند مگس ، پشه ، سوسک و … به منزل را دارد .پیشنهاد ما به شما توری مگتنی درب بالکن می باشد .

برای رفع این معضل نیازمند به وسیله ای داریم که می تواند جلوی ورود این مشکلات را بگیرد. برای این منظور توری هایی تولید شد که با نصب آن هیچگونه مشکلی پیش نمی آیدبلکه زندگی آسان تر نیز می شود . توری های مگنتی که تولید شد به نام درب توری یا عایق توری نامیده شده اند . توری مگتنی درب بالکن از چهارچوب هایی ساخته شده اند که قسمتی از توری را به چهلار چوب متصل و به درب بالکن و هر کجا که مد نظرتان باشد می توانید نصب کنید .

قیمت توری مگنتی بالکن

از آشکار ترین معایبی که توری های فلزی یا انواع دیگر توری ها داشتند این است که هنگام شستشو بتعث خیس و یا نمناک شدن می شد .اما با گذشت زمان و پیشرفت ابزار ها و وسایلی تولید شد که جایگزین توری های فلزی توری های مگنتی به بازار آمدئد . گروه تولیدی پنجره خوب محصولی را ارائه می دهد که دیگر مشکلی برای انواع توری ها پیش نمی آید.

این محصول زیبا و کاملا کاربردی در هر نقطه از منزل که توجه بسیاری از افراد رابه سمت خود کشانده است توری مگنتی بالکن می باشد . از نظر قیمت و هزینه کاملا مقرون به صرفه و جنبه کارایی زیادی را برخوردار است . می توانید جایگزین درب های اهنی و فولادی بزرگ که فقط جنبه تجملاتی دارند و شما هیچ استفاده ای از طبیعت باتلکن و تراس خود ندارید توری های مگنتی قریب به یقین می تواند نصف هزینه درب های آهنی باشد .

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع توری ، بالکن ، پنجره UPVC ، درب تراس که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *