استفاده از پنجره دو جداره UPVC در دریاکنار

امروزه پنجره های دوجداره در ارگان ها ، شاختمانها مخصوصا بیماریستان ها استفاده می‌شود پنجره دو جداره از دو لایه شیشه که بین آن از یک گاز بی اثر قرار گرفته است . فریم یا همان چهارچوبی که در انواع پنجره دو جداره به کار برده می‌شود از پروفیل upvc ساخته شده است . پنجره های دو جداره که در برابر ضربات زیاد ، دمای بالا ، حریق و گرد خاک …  مقاومت بسیار بالایی دارد. در اصل upvc  جایگزینی مناسب برای متریال های چوبی و فلزی در ساخت پنجره دو جداره شده است .

استفاده از پنجره دو جداره UPVC در دریاکنار

پنجره دوجداره از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده،است که اطراف تا دور شیشه‌هارا نواری به نام اسپیسر قرار گرفته است و شیشه‌ها از هم جدا می کند . همانطور که در مقالات قبلی و مقاله بالا اشاره کردیم، فضای بین شیشه‌ها با یک گاز خنثی و بی اثر به نام آرگون پر می‌شود. جنس نوار اسپیسرها که در انواع پنجره دو جداره به کار می‌‌رود آلومینیومی می باشد . رطوبت موجود در هوای بین دو شیشه از طریق نوعی رطوبت گیر رطبوبیت بین لایه هارا تامین می کند .

قیمت و هزینه پنجره دو جداره چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پنجره دو جداره یکی از عوامل مهم در انتخاب است. برای محاسبه دقیق و نهایی قیمت پنجره دو جدارهUPVC باید ابعاد را کامل اندازه‌گیری شود. نوع باز شدن، مدل بازشدن در قیمت پنجره دو جداره تاثیر به سزای دارد. از دیگر عوامل مهم که تعیین کننده قیمت پنجره دو جداره پروفیل است. پروفیل‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کیفیت، قیمت متفاوتی دارد .

عوامل موثر در قیمت پنجره‌های دو جداره:

  1. اندازه و ابعاد
  2. نوع بازشدن
  3. نوع پروفیل ها
  4. دو با سه جداره بودن شیشه ها
  5. رنگ و نوع شیشه سکوریت ها
  6. جنس بدنه
  7. نوع رن آمیزی

تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ

پنجره دوجدارهدر و پنجره دو جداره UPVCدسته‌بندی نشده

اجرای پنجره دو جداره UPVC در دریاکناراجرای پنجره دو جداره در دریاکنارجدیدترین پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارجدیدترین پنجره دو جداره در دریاکنارخرید ارزان پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارخرید ارزان پنجره دو جداره در دریاکنارخرید پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارخرید پنجره دو جداره در دریاکناردر و پنجره دو جداره در دریاکنارشیک ترین پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارشیک ترین پنجره دو جداره در دریاکنارفروش پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارفروش پنجره دو جداره در دریاکنارقیمت پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارقیمت پنجره دو جداره در دریاکنارمدرن ترین پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارمدرن ترین پنجره دو جداره در دریاکنارنصب پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارنصب پنجره دو جداره در دریاکنارهرینه پنجره دو جداره در دریاکنارهزینه پنجره دو جداره UPVC در دریاکنارویژگی پنجره دوجداره UPVCدر دریاکنارویژگی پنجره دوجداره دریاکنار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *