در سرویس بهداشتی پی وی سی یکی از جدیدترین انواع درب‌ های مورد استفاده در منازل و ساختمان ‌های امروزی است زیرا استفاده از درب پی وی سی ، مزایای بسیاری نسبت به سایر درب ‌ها دارد.

چرا استفاده از درب پی وی سی سرویس بهداشتی بسیار مرسوم شده است؟

درب ‌های سرویس بهداشتی و حمام عمدتا در معرض رطوبت، پوسیدگی و آب قرار دارند و باید برای جلوگیری از پوسیدگی آن‌ ها از درب های ضد آب استفاده شود. از بین انواع درب‌ ها، درب پی وی سی ، رایج ترین نوع است که به صورت ضد آب است و عایق بندی کاملی نسبت به نفوذ آب و رطوبت دارد. همین امر باعث می‌شود دوام درب سرویس بهداشتی و حمام بالا رود.

مزایای درب PVC سرویس بهداشتی چیست؟

  1. بزرگترین و اصلی ترین مزیت درب پی وی سی دستشویی و حمام ، قابلیت ضد آب بودن آن است.
  2. درب پی وی سی سرویس بهداشتی ، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
  3. این درب ها با توجه به ساختاری که دارد تا حدودی عایق انرژی نیز هستند.
  4.  نصب درب های پی وی سی آسان بوده و دلیل آن وزن سبک در PVC است.
  5. یکی از بهترین مزایای این درب ها نیاز کم آن به نگهداری و تعمیر است زیرا تنها با یک پارچه و شوینده ملایم می توان سطح آن را پاک کنید. در واقع سطح صاف درب پی وی سی، شست و شوی آن را آسان می کند.

 ابعاد درب سرویس بهداشتی

این درب ها را می توان به صورت کاملا سفارشی سفارش دهید و متناسب با ابعاد مورد نظر شما ساخته و تحویل می گردد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت ساخت سفارشی درب سرویس بهداشتی، زمان تحویل و هزینه درب افزایش پیدا می کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در گروه تولیدی پنجره خوب درب تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *