قیمت و خرید یراق پنجره دو حالته در بابل

یراق پنجره دوحالته در دو حالت عمودی و افقی باز و بسته می شود. پنجره های دو حالته برای تعبیه هوا نیازی به باز کردن کامل لنگه به سمت چپ و راست نمی باشد زیرا می توانید دستگیره پنجره را به سمت بالا بکشید و پنجره به سمت داخل خانه باز می شود با باز کردن قسمت بالای پنجره به سه جهت حرکت می کند که این امر موجب می شود پنجره با پرده یا اجسام جلوی آن برخوردی نداشته باشد.

قیمت و خرید یراق پنجره دو حالته در بابل

پنجره های دو حالته برای ورود و خروج هوا به داخل محیط نیاز به باز کردن کل پنجره نمی باشد .با باز کردن حالت دوم پنجره هوای اطراف به طور کامل تهویه شده و محیط داخلی خانه شما را اشغال نمی کند و به پرده ها آسیبی وارد نمی کند . یراق دوحالته از دسته بهترین یراق هایی ساختنه شده است که باعث شده در هنگام بستن دستگیره پنجره عایق بهتر و قوی تری نسبت به سایر پنجره ها داشته باشد.

پنجره های دو حالته به گونه ای طراحی شده اند که عامل بسیار مقاومی در مقابل نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی صوتی با استفاده از شیشه های دو جداره و سه جداره می باشد . عدم ایجاد لرزش و ایجاد صدا در هنگام وزش باد و باران و طوفان ، بالاترین میزان کاهش صرفه جویی در هزینه های وسایل گرمایشی و سرمایشی می باشد . برای جلوگیری از برخورد پنجره با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز به سمت بیرون ، حتی در هنگام وزش باد و طوفان حادثه ای رخ نمی دهد . و این می تواند یک ویژگی خاص و منحصر به فرد باشد .

قطعات یراق دو حالته شامل:

  • اسپانیولت ارتفاع
  • مکانیزم بازویی
  • قفل پشتی
  • قطعه شبیه به حروف ال در بالای لنگه
  • قفل شبیه به ال در پایین لنگه
  • وجود لولا در بالا و پایین لنگه

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع یراق پنجره دوحالته و تک حالته که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

پنجره دوجدارهدسته‌بندی نشده

خرید ارزان یراق پنجره دو حالته در آملخرید ارزان یراق پنجره دو حالته در بابلخرید ارزان یراق پنجره دو حالته در بابلسرخرید ارزان یراق پنجره دو حالته در خزرشهرخرید ارزان یراق پنجره دو حالته در دریاکنارخرید یراق پنجره دو حالته در آملخرید یراق پنجره دو حالته در بابلخرید یراق پنجره دو حالته در بابلسرخرید یراق پنجره دو حالته در خزرشهرخرید یراق پنجره دو حالته در دریاکنارفروش یراق پنجره دو حالته در آملفروش یراق پنجره دو حالته در بابلفروش یراق پنجره دو حالته در بابلسرفروش یراق پنجره دو حالته در خزرشهرفروش یراق پنجره دو حالته در دریاکنارقیمت یراق پنجره دو حالته در آملقیمت یراق پنجره دو حالته در بابلقیمت یراق پنجره دو حالته در بابلسرقیمت یراق پنجره دو حالته در خزرشهرقیمت یراق پنجره دو حالته در دریاکنارنصب یراق پنجره دو حالته در آملنصب یراق پنجره دو حالته در بابلنصب یراق پنجره دو حالته در بابلسرنصب یراق پنجره دو حالته در خزرشهرنصب یراق پنجره دو حالته در دریاکنار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *