استفاده از پنجره دو جداره UPVC در بابل

در مقاله­ های دیگر پنجره های دوجداره  توضیح کاملی در رابطه با ­به پنجره های هافمن ، کشویی و حفاظ دار ،دکوراتیو و… خدمتتان ارائه دادیم. نکته مثبت این پنجره های upvc انرژی را تلف نمی کند ، کاملا مقاوم و نشکن می باشد .

همه ما در جستجوی یک کالای مقرون به صرفه هستیم که استفاده از پنجره دو جداره UPVC نیاز هر خانه است .که می تواند هر خانواده ایرانی را از داشتن یک محیط آرام و دلنشین بی نیاز کند

متریال اصلی upvc از نفت خام ، نمک طعام یا همان نمک خوراکی ، کلر شکیل شده و ماده ای پلاستیکی که خاصیت شکل پذیری و انعطاف دارد به نام PVC به دست می آید .

استفاده از پنجره دو جداره UPVC در بابل این ماده انعطاف پذیر به تنهایی در ساخت و تولید در و پنجره دوجداره نیست ، چه بسا در صنایع متعددی مانند دندان پزشکی ها   .کاربرد دارند

pvc و upvc چه تفاوتی دارند ؟!

هر وقت اسم pvc و upvc شنیده می شود اولین چیزی که در ذهن کلید می خورد این است که این دو چه تفاوتی با هم دارند؟

در پاسخ به این سوال ذهن باید گفت که upvc از pvc ساخته می‌شود ولی به تنهایی این درسازنده نیستن زیرا با استفاده از عواملی رکیب می شوند و این ترکیبات می تواند خالق pvc و upvc باشند . متریال pvc در مقابل به نور و گرما واکنش نشان داده و با اکسیژن نیز ترکیب می شودکه نیاز به یک ماده پایدار کننده به آن افزوده شود. بنابراین می توان از از پایدار کننده ­های مختلفی استفاده شود تا کیفیت و مرغوبیت pvc در مرحلخ تولید upvc کاهش نزولی پیدا نکند و سپس از این ماده برای افزایش مقاومت از پر کننده­ ای به نام کلسیم کربنات استفاده می ­شود.

ویژگی­ های پنجره upvc

کاملا ضد آب ، مقاوم در برابر رطوبت ، عایقی در برابر صوت و حرارت می باشد . خصوصا در شهر های شمالی از کشور پهناور ایران مازندران گیلان که درجه رطوبت بالایی را دارند یا در کلان شهر هایی که آلودگی زیادی را به همراه دارد پنجره upvc از لحاظ مقاومت بهترین انتخاب است.

تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *