تولید در و پنجره ترمال بریک


آلومینیوم رسانای گرماست اما وجود یک لایه ی پلاستیکی نارسانا بین دو فریم آلومینیومی از عبور گرما و انرژی جلوگیری می کند که به این لایه ترمال بریک گفته می شود. پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در بابل دارای عایق حرارتی می باشد.

نقش ترمال بریک در سیستم ‌های آلومینومی همان نقش شیشه‌ های دو جداره و گاز موجود فضای بینابینی آن ‌ها در سیستم‌ های یو پی وی سی UPVC است.

ویژگی های پنجره ترمال بریک

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از بهترین و با کیفیت ترین نوع پنجره های دو و چند جداره می باشند که به دلیل وجود مقاومت بسیار بالای فلز آلومینیوم در آن از مقاومت بسیار خوب و قابل قبولی در برابر ضربه، تغییرات آب و هوایی و گذر زمان برخوردار است و به همین دلیل فروش پنجره های ترمال بریک بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است.

در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بحث آب بندی و فیتینگ نسبت به نسل های قدیمی مقاوم تر شده است و قابلیت اجرا در انواع طرح ها و رنگ ها و انواع بازشو ها را دارد.

امنیت پنجره های آلومینیومی ترمال بریک :

پنجره ترمال بریک و درب های آن به گونه ای هستند که مانع از ورود سارقان می شوند. به طوری که با شکستن شیشه های پنجره ترمال بریک نمی توانند داخل شوند زیرا سیستم دوجداره بوده و معمولا جنس شیشه ها نشکن هستند. جنس و شیوه ساخت پنجره ترمال بریک باعث شده تا از آنها بیشتر در مناطق زلزله خیز کاربرد داشته باشند. در کنار همه این ویژگی ها، ظاهر شیک و مدرن پنحره ترمال بریک سبب شده تا زیبایی ساختمان ها چند برابر شود.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در بابل

به دلیل نواسانات موجود در بازار قیمت ها متغیر می باشد که شما می توانید با کارشناسان گروه تولیدی پنجره خوب تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *