با بررسی انواع پروفیل‌ های Upvc مطرح در داخل کشور ، قطعا نام پنجره دو جداره وین تک را شنیده اید.

این پروفیل زیر نظر کارشناسان ، تولیدکنندگان و مصرف‌ کنندگان از جهات مختلف بررسی شده و از نظر عدم بروز مشکل ، تغییر فرم و رنگ جز برترین پروفیل ‌های ایران می‌ باشد.

پنجره وینتک جزء برترین پنجره های دوجداره در سطح کشور بوده و با ساختی استاندارد دارای کیفیت و طول عمر مفید بالایی می باشد.

انواع پنجره دو جداره وین تک

پروفیل های تولید شده وینتک شامل چهار دسته کلی w700,w640,w260,pp640 می شود.

پروفیل W640 از جمله پر فروش ترین نوع پنجره می باشد که عرض آن 60 میلی متر و 4 اتاقک جهت عایق بندی در طراحی آن در نظر گرفته شده است.این پروفیل دارای لاستیک درزبندی سرخود می باشد.

w700 نیز از 640 سنگین تر می باشد که عرض آن 700 میلی متر بوده و شامل 5 اتاقک جهت عایق بندی آن طراحی شده است.

w260 برای پنجره های کشویی می باشد.

قیمت پنجره دوجداره وینتک

قیمت پنجره وینتک نسبت به پنجره هافمن بالاتر اما از پنجره ویستا بست پایین تر می باشد.

قیمت پنجره با پروفیل وین تک را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشوهای آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره به میزان پروفیل مصرفی و مقدار شیشه دوجداره بر اساس متر مربع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

پروفیل وینتک از پروفیل های قدیمی پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران محسوب می شود.این پروفیل از کیفیت خوبی برخوردار است . این پروفیل دارای گواهینامه رآل آلمان می باشد که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای این برند معتبر می باشد.

گروه تولیدی پنجره خوب با سابقه درخشان در امر تولید و فروش انواع در و پنجره دوجداره با پروفیل وینتک جزو با سابقه ترین شرکت ها می باشد که می تواند به شما دوستان عزیز خدمات عالی ارئه نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *