داشتن پنجره دو جداره هافمن می‌ تواند یکی از مهم ‌ترین کارهایی باشد که می‌ توانید برای خانه خود انجام دهید.

داشتن پنجره ‌ها و درها، نه تنها امنیت منزل شما را بهبود می‌ بخشند بلکه به شما عایق ‌بندی بهتری می‌ دهد، هزینه ‌های انرژی را کاهش داده و همچنین به محیط‌ زیست کمک می نماید.

مکان هایی که برای پنجره دو جداره هافمن قابل استفاده هستند :

استفاده از پنجره های دو جداره هافمن هیچ گونه محدودیتی ندارند. در واقع در هر مکانی می توان از آن ها استفاده نمود مثلا در مکان هایی از قبیل پذیرایی ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، ورودی ساختمان ، ورودی حیاط و … قابل استفاده هستند. همچنین شما می توانید متناسب با رنگ ساختمان یا با توجه به سلیقه خود ، رنگ پروفیل پنجره را تعیین کنید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پنجره دوجداره هافمن

قیمت این نوع پنجره می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد . به عبارتی مواردی از قبیل کیفیت مواد استفاده شده در ساخت پنجره ، نوع پروفیل استفاده شده ، متراژ و ابعاد پروفیل ، متراژ شیشه ، نوع ششه ، تعداد شیشه ، ضخامت شیشه ، تعدا بازشو ها ، نوع اتصالات ، تعداد یراق آلات مصرفی ، هزینه حمل و نقل و … از مواردی هستند که می توانند روی قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیر بگذارند.

مزایا مهم پنجره هافمن

کنترل کیفیت چند مرحله ای هافمن باعث شده چندین مرتبه تست های مختلف ضربه ، دما و موارد دیگر بروی این پروفیل انجام گیرد که باعث شود که پروفیل با کیفیتی خدمت مصرف کنندگان عزیز ارائه شود.

همچنین این نوع پروفیل عایق بسیار خوبی در برابر صدا ، حرارت و گرد و غبار نیز می باشد.

از ویژگی های این پروفیل این است که دارای گارانتی می باشد که شامل تغییر رنگ یا تغییر شکل پروفیل می باشد.

گروه تولیدی پنجره خوب به عنوان نمایندگی فروش انواع در و پنجره دوجداره هافمن ، سال هاست که در این زمینه فعالیت می کند و دارای تجربه و سابقه ی درخشانی می باشد.

مجموعه پنجره خوب دارای تیم متخصص نصب انواع در و پنجره دوجداره هافمن می باشد که خدمات نصب را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *