Print


فروش یرق آلات پنجره UPVC در بابل

یرق آلات پنجره UPVC تنوع بسیار زیادی دارند که در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با اصلی ترین یراق آلات پنجره دو جداره آشنا کنیم . شکل و فرم یک پنجره UPVC یا در دوجداره شبیه به پنجره های آهنی، آلومینیومی یا چوبی،نه تنها در جنس آن ها می باشد زیرا بر خوردار بودن کانال داخلی و حفره هایی به نام پروفیل که از عوامل مهم در جلوگیری از عبور صدا و سرما و گرما به داخل محیط می باشد . که متاسفانه ما چنین امکانات یا قابلیت را در در و پنجره های قدیمی نمی بینیم .

اسپانیولت

اسپانیولت که نقش بسیار مهمی در محکم شدن درب و پنجره دوجداره مخصوصا UPVC را دارد. اسپانیولت یک نوار فلزی که در قسمت لنگه بازشو پنجره و در قرار گرفته و بوسیله دستگیره در و پنجره upvc به سمت بالا و پایین حرکت می کند و پس از درگیری‌های زاماک یا لاکینگ پلیت که بر روی فریم قرار دارند باعث بسته شدن و در اصطلاح عامیانه چفت شدن درب و پنجره upvc می شود.

اسپانیولت یراق پنجره دوجداره دوحالته که در سه یا چهار جهت باز شو قرار می گیرد و وظیفه باز و بسته شدن از طرفین و بالا را به عهده دارد و عملکرد عایق بندی و تممی یراق آلات آن از یراق تک حالته بهتر می باشد .

فروش یرق آلات پنجره UPVC در بابل

از قطعات مهم یراق آلات در و پنجره دوجداره upvc و هر پنجره ی دیگر لولا می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد .لولای پنجره تک حالته دردو رنگ سفید و قهوه ای که در مدل زیادی است لولاهای قدیمی بسیار قوی و کیفیت آن بالاتر از لولاهای آلومینیومی قدیمی می باشد و برخلاف لولاهای دیگر آنها طول عمر زیادی دارد.

لولای پنجره تک حالته upvc که دارای لولای آهنی بسیار قوی می باشد و قابلیت تنظیم دارد و روی لولا روکش یا کاور قرار می گیرد و تنوع رنگی آن بستگی به رنک کاور دارد.

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع یراق پنجره UPVC که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *