قیمت و خرید یراق پنجره فرانسوی در بابل

پنجره فرانسوی یکی از  پرکاربردترین پنجره ها برای نصب در ساختمان ها مخصوصا در قسمت نشیمن خانه های لوکس و مدرن روبه منظره به تراس و یا مناظر دیگر می باشد .مدل باز شدن پنجره فرانسوی به گونه ای است که بعد از باز شدن دولنگه کنار یکدیگر، فضای ایجاد شده زیبا و چشمگیر بدون هیچ مانعی می باشد .

قیمت و خرید یراق پنجره فرانسوی در بابل

پنجره فرانسوی از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده که برخلاف جهت یکدیگر باز می شوند و همانند پنجره بازشو تک حالته است طراحی پنجره فرانسوی ، به گونه‌ای است که هنگامی که دو لنگه باز می شوند، پروفیل همراه با پروفیل بازشو، باز شده و ایزار یا یراقی به به عنوان جداکننده در فضای میانی دو لنگه دیده نخواهد شد .

در واقع و در اصل یکی از لنگه ها دارای دستگیره و لنگه ی دیگر بدون دستگیره می باشد . .لازم به ذکر است که در مواقع غیر ضروری می توان یک لنگه پنجره را ثابت و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو و متحرک استفاده کرد ..

ویژگی‌ها و مزایای درب و پنجره دوجداره فرانسوی:

پنجره های فرانسوی قابلیت باز شدن همزمان دو لنگه ( منظور از لنگه درب هایی با ابعاد و شیشه های بزرگ می باشد ) به دلیل برخوردار بودن از طرح های متنوع و زیبا جهت استفاده در نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها مناسب می باشد.

نجره های فرانسوی دارای عایق بندی خوب و مناسب و جلوگیری از ورود گرد و غبار عایق صوتی بسیار مناسب ، سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی آن امکان ثابت نگهداشتن یک لنگه و استفاده از لنگه دیگر به صورت بازشوبهحتی به دلیل وجود نداشتن ستون در بین دولنگه می توان براحتی اقدام به جا به جا نمودن خواهند کرد .

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع پنجره های فرانسوی ، که می توانید برای دریافت خدمات برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما از طریق تماس مستقیم با مدیریت از طریق واتس آپ  در ارتباط باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *