توری پلیسه ای از انواع جدید توری های مورد استفاده در پنجره هاست که بخاطر قابلیت تا شدن و یا نصب به اصطلاح آکاردئونی گزینه بسیار مناسبی در ساختمان های امروزی است. قیمت توری پلیسه به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال یکی از مهم ترین عوامل می تواند اندازه قاب پنجره باشد.

جدا از در نظر گرفتن قیمت توری و هزینه های مربوط به آن باید بدانیم که هزینه ای که برای این کار می پردازیم کاملا اقتصادی خواهد بود زیرا این توری ها نیاز به تعمیر و تعویض زود به زود نخواهد داشت. همچنین کیفیت بالای متریال به کار برده شده در ساخت آن؛ در برابر خوردگی و هچنین آفتاب مقاومت می نماید.

امکان خرابی توری پلیسه کم است و به آسانی خراب و پاره نخواهد شد. توری پلیسه در شرایط آب و هوایی متفاوت و در عدم ورورد حشرات موذی بسیار کاربرد داشته و مورد استقبال قرار گرفته است.همچنین توری های ثابت قدیمی ، از لحاظ زیبایی ضعف بسیار زیادی داشتند در صورتی که توری پلیسه ای به راحتی باز و بسته شده و از لحاظ ظاهری نیز زیبا هستند.

انواع توری پلیسه

1) توری پلیسه مگنتی
2) توری پلیسه تک فریم
3) توری پلیسه دبل فریم

قیمت توری پلیسه

ابعاد در و پنجره از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت می باشد. پس از اینکه ابعاد پنجره ها و درها تعیین شد شما قیمت توری را برآورد خواهید کرد. همچنین ممکن است که نوع و جنس پنجره بر راحتی نصب اثر بگذارد. برای اینکه بتوانید از قیمت این نوع توری ها اطلاع کسب کنید می توانید عکس پنجره های مورد نظر خود را برای کارشناسان گروه تولیدی پنجره خوب ارسال کنید و حتی می‌ توانید برای صرفه جویی در وقت پیش از سفارش دهی ؛ اندازه گیری در و پنجره ها را خودتان انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *