پنجره يكی از اجزایی است كه نور طبيعی را وارد محيط می کند که برای داشتن فضایی روشن و پر نور ، استفاده از پنجره‌ دو جداره بزرگ گزینه خوبی است.

در خانه هایی با متراژ کم برای زیبایی بیشتر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می توان از پنجره بزرگ با انواع مدل های بازشو استفاده نمود.

ویژگی پنجره دوجداره بزرگ

معمولا برای خانه های بزرگ و ویلایی از انواع مدل های پنجره دوجداره بزرگ استفاده می شود تا فضایی پر نورتر و دلبازتری را ایجاد نماید.

این پنجره ها نه تنها به فضای داخلی شما روح می بخشند بلکه جایگزین ‌مقرون به صرفه برای صرفه جویی در انرژی و هزینه ‌های ساختمان هستند.

در ساخت این پنجره ها بهتر است از پروفیل سنگین تری استفاده شود و همچنین شیشه های آن سکوریت یا لمینیت شود که خطر جانی به همراه نداشته باشد.

اگر از پروفیل های معمولی استفاده کنید قطعا بعد از گذشت مدت زمانی به مشکل برخورد خواهید کرد که دلیل اصلی این مشکل نیز می تواند وزن بالای لنگه ها و تحمل نکردن پروفیل و تغییر شکل آن ها باشد.

قیمت پنجره بزرگ دو جداره

برای محاسبه دقیق و تعیین قیمت این مدل پنجره ها بهتر است ابعاد دقیق و نوع بازشو و … را از کارشناسان گروه تولیدی پنجره خوب بخواهید.

طرح ها و مدل های متنوعی در بازار وجود داشته و شما می توانید با انتخاب رنگ های دلخواه پنجره مورد نظرتان را خریداری کنید. شما در صورتی که بخواهید لیست قیمت پنجره هایی با سایز بزرگ را به دست آورید بهتر است با شماره های مندرج در وب سایت گروه تولیدی پنجره خوب در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

دقت داشته باشید که نصب این پنجره ‌ها را تنها به دست متخصصان این حرفه ای این مجموعه بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *