با تحولات گسترده ای که امروزه در صنعت شیشه ایجاد شده و با رویکار آمدن شیشه های خاص این صنعت جان تازه ای گرفته است. یکی از خاص ترین این محصولات شیشه سه جداره لمینیت می باشد که در این مقاله به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

ساختار شیشه سه جداره لمینیت

به طور کلی شیشه های سه جداره از سه لایه شیشه با ابعاد یکسان تشکیل شده که توسط لایه ی PVB این شیشه ها به هم متصل شده اند.

در مرحله آخر از تولید شیشه سه جداره مانند شیشه دوجداره باید شیشه های برش داده شده توسط لایه PVB روی هم قرار داده شوند لازم به ذکر است که هنگام UV کردن شیشه ها توسط لایه PVB اگر کوچکترین فضایی در بین شیشه ها ایجاد شود فضای ایجاد شده به صورت حباب قابل مشاهده خواهد بود.

شیشه سه جداره در کجا استفاده می شود؟

معمولا پنجره سه جداره در نواحی که سرمای زیادی دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. میزان عایق بندی صوتی پنجره سه جداره در برابر پنجره دوجداره ، عددی بین 3 تا 7 درصد است.

شیشه سه جداره چه مزایایی دارد؟

شیشه لمینت ویژگی های عایق حرارتی، کاهش آلودگی صوتی و امنیت را به طور یکجا دارد و همچنین اين نوع شیشه در مناطقی که بادهای شديد می‌ وزد و خطر ایجاد طوفان و گردباد وجود دارد می ‌تواند در ساختمان ‌ها مورد استفاده قرار بگيرد.

قیمت شیشه لمینیت

قیمت شیشه لمینت براساس لایه های PVB که در آن استفاده می شود و متناسب با ضخامت شیشه و لایه های PVB تعیین می شود. قیمت شیشه لمینت نسبت به شیشه‌ های معمولی بالاتر است چون در آن از لایه پلیمری استفاده شده و از کیفیت و ایمنی بیشتری برخوردار است. معمولا برای محاسبه قیمت شیشه لمینت ارتفاع، عرض، نوع شیشه لمینت و تعداد میل آن تاثیر گذار است.

برای اطلاع دقیق از قیمت روز و مناسب می ‌توانید با بخش فروش گروه تولیدی پنجره خوب تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *