درب و پنجره فولکس واگنی دو جداره UPVC یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین نوع پنجره دوجداره است و انواع قیمت و خرید یراق پنجره فولکس واگنی در بابل را دارد.

پنجره های فولکس واگنی دارای عایق بندی پنجره لولایی و راحتی استفاده پنجره کشویی هستند.

در تولید پنجره های فولکس واگنی از یراق آلات خاصی استفاده می گردد که معمولا گران تر بوده، استفاده از این نوع یراق آلات برای پنجره ها با ابعاد بزرگ مناسب است.

قیمت و خرید یراق پنجره فولکس واگنی در بابل :

این یراق آلات بر روی پروفیل بازشو یا همان لولایی نصب می گردد. حالت کارکرد این نوع یراق آلات این گونه است که ریل ها روی بدنه فریم نصب می شود و لنگه با بازویی های مخصوصی که روی آن سوار می شود بر روی این ریل قرار می گیرد و لنگه درب و یا پنجره دوجداره مقداری به سمت داخل منزل از جای خود بیرون می آید و روی ریلی که روی فریم قرار گرفته حرکت می کند.

یراق آلات فولکس واگنی باید تحمل وزن ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزا تشکیل دهنده یراق این نوع پنجره ها باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را داشته باشد.

یراق این مدل پنجره دو جداره UPVC ها از متمایزترین نوع یراق ها می باشد.

یراق ‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است. در میان یراق ‌آلات موجود در پنجره فولکس واگنی، بازویی و چرخ ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهم ترین نقش را در دوام و روان بودن مکانیزم بازشو بعهده دارند.

یراق آلات این مدل پنجره ها از عایق ترین نوع یراق می باشند در حقیقت باید آن را بهترین نوع یراق آلان نامید.

گروه تولیدی پنجره خوب تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است. شما می توانید با توجه به نیاز خود پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *