امروزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ‌ها پنجره ‌ها طراحی و ساخته می ‌شوند که پنجره دو جداره دکوراتیو نیز یکی از آن هاست.

این پنجره ها در مدل ‌های مختلف و طرح‌ ها و نقش های گوناگون و زیبایی به خصوص ارائه می شود که زیبایی بسیار دل انگیز و کلاسیکی به ساختمان شما می ‌دهد.

ویژگی پنجره دو جداره دکوراتیو

از این پنجره ها در نورگیرهای سقفی منزل استفاده گردیده و ظاهر تکراری و خسته کننده را به فرم چشم نواز و زیبا تبدیل می ‌نماید. همچنین کاربرد این پنجره علاوه بر تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی خانه، در طراحی نمای ساختمان هم تاثیر گذار است به ویژه اگر در طراحی شیشه‌ های تراس و بالکن استفاده شود.

شیشه های دکوراتیو را در حدود بیش از ۹۰ طرح و مدل و نقش در رنگ های مختلفی از جمله سفید، طلایی، نقره و طرح چوب روشن و تیره می توان عرضه کرد.

از مزایایی که پنجره دکوراتیو دارد این است که به راحتی می ‌توان طرح و مدل دلخواه را میان شیشه های دوجداره قرار داد. برای داشتن پنجره دوجداره دکوراتیو با طرح دلخواه، می‌ توانید طرح مد نظرتان را به شرکت یا کارخانه تولید کننده سفارش دهید تا طرح دلخواهتان را در زمان تولید بین لایه های شیشه دوجداره قرار بگیرد. در این صورت نگرانی از بابت کثیف شدن و وجود گرد و غبار بر روی طرح شیشه وجود ندارد.

استفاده از پنجره های دکوراتیو زیبایی منزل تان را چندین برابر کرده و با انتخاب درست و اصولی آن دکوراسیونی خاص و شیک خواهید داشت.

گروه تولیدی پنجره خوب یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دوجداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

منبع : پنجره خوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *