برای حل مشکل اتلاف انرژی، تولیدکنندگان درب و پنجره عایقی را ارائه داده ‌اند که به عنوان یک سد عایق بین داخل و خارج قاب پنجره قرار می ‌گیرد. این عایق همان چیزی است که ترمال بریک نامیده می‌ شود.

ویژگی‌ های پنجره ترمال بریک

این پنجره‌ ها به دلیل داشتن تیغه های پلی آمید عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، رطوبت و صوت می‌ باشند. این ویژگی پنجره ترمال بریک موجب شده که استفاده از آن ها به میزان زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کند.

پنجره های ترمال بریک به فرمی بوده که مانع از ورود سارقان می شود زیرا معمولا شیشه ها از جنس نشکن هستند. جنس و شیوه ساخت پنجره ترمال بریک باعث شده تا از آنها بیشتر در مناطق زلزله خیز استفاده گردد. در کنار همه این ویژگی ها، ظاهر شیک و مدرن پنحره ترمال بریک سبب شده تا زیبایی ساختمان ها چند برابر شود.

یکی دیگر از مهم ‌ترین عواملی که در انتخاب درب و پنجره ‌های هر ساختمانی تاثیر دارد زیبایی و تنوع رنگ است. رنگ‌ های پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق العاده بیش از ۲۵۰ رنگ را در اختیار مصرف کنندگان می ‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی هستند.

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک :

قیمت این پنجره ها، با توجه به اندازه های آن، نوع بازشو و یراق آلات مصرفی می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. برای قیمت حتما باید نقشه ی پنجره مورد نیاز، تعداد آن و نوع بازشوی آن هم مشخص شود.

همچنین قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک بر حسب متر مربع محاسبه می شود و به علت عایق بودن آن و مصرف انرژی بسیار خوبی که دارد، معمولا قیمت پنجره ترمال بریک بیشتر از پنجره های دو جداره دیگر می باشد.

برای خرید پنجره دوجداره ترمال بریک می توانید با گروه تولیدی پنجره خوب تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *