در پنجره های دوجداره دو حالته از لولاهای تنظیمی استفاده می شود. مزیت این لولاها نسبت به لولای های ساده قابلیت رگلاژ لولا پنجره دو حالته می باشد.

نحوه رگلاژ پنجره دو حالته

عدم رگلاژ یراق آلات پنجره ها باعث ایراداتی از قبیل سختی در باز و بست پنجره ، عدم حرکت روان دستگیره، ایجاد فاصله بین لنگه بازشو و فریم، ایرادات در تغییر حالت های بازشو برای درب و پنجره دوجداره و کارایی نامطلوب آن می شود.

منظور از رگلاژ ، تنظیم لنگه بازشو برای باز و بسته شدن استاندارد، عایق بندی بهتر و حرکت درست لنگه بازشوی پنجره دو جداره است. در پنجره ای که دارای لولای تنظیمی است می توانیم براحتی با استفاده از آچار آلن ؛ لنگه بازشو را در امتداد افقی و عمودی جابجا کنیم.

شکستگی لولا با توجه به سنگینی لنگه بازشو درب یا پنجره بسیار خطرناک بوده و در مواردی باعث افتادن لنگه بازشو درب یا پنجره UPVC و شکستگی پنجره یا صدمه به افراد می شود.

رگلاژ پنجره در هر دو جهت افقی و عمودی و به صورت موازی انجام می شود تا لنگه بازشوی پنجره به حالت مناسب و صحیح باز و بسته شدن برسد.

مزایای رگلاژ پنجره دوجداره

  • بازگشت سطح کیفیت پنجره به حالت اولیه
  • رفع کامل ایرادات موجود در درب و پنجره
  • عملکرد صحیح یراق آلات و پنجره UPVC

در صورتی که پنجره در زمان نصب به خوبی و به صورت صحیح و اصولی توسط افراد متخصص نصب شود الزام به رگلاژ نمودن را تا حد بسیاری کاهش می دهد.

همان طور که متوجه شدید تعویض لولا پنجره دوجداره upvc یک کار کاملا فنی و ضروری است و سهل انگاری در دیرکرد تعمیرات در این مورد می تواند هزینه های سنگینی را به بار آورد.

گروه تولیدی پنجره خوب ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره می باشد که می توانید برای دریافت خدمات با این گروه تولیدی تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *