بیشتر پنجره های دوجداره دارای بخشی هستند که ما آن را لولای پنجره یا لولای اصطکاک می نامیم و در بین اکثر پنجره های uPVC که این روزها پیدا خواهید کرد و همچنین از نظر تاریخی بسیار محبوب هستند. در اینجا چگونگی تعویض لولا پنجره دوجداره در بابل را به شما خواهیم گفت.

تنظیم لولاها در موارد پیشرفته تر با آلن های مخصوص انجام می شود که موجب بالا یا پایین آمدن آن شده و رگلاژ و تنظیم به درستی اعمال می شود و در اصطلاح سبب ایجاد توازن بین لنگه و فریم می گردد.

تعویض لولای پنجره دوجداره

در ابتدا تمامی لولا ها را با دریل و پیچ بند باز نموده و و لنگه را از فریم جدا می کنید و لولای شکسته را تعویض و در صورت نیاز لولا پنجره upvc یا آلومینیوم را برای ماندگاری بالاتر و تقویت بنیه درب و پنجره به بخش های دیگر و در فاصله های کوتاه تر اضافه می کند و در اصطلاح سبب ایجاد توازن بین لنگه و فریم می شود.

در صورت شکستگی لولا ها چه مشکلاتی پیش می آید؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین خطرات مخصوصا در ساختمان ها دارای طبقات بالا ، سقوط لنگه به پایین است. زیرا نگهدارنده این بخش در چهارچوب به عهده لولا است.

در بحث دوم امکان شکستن شیشه دوجداره به دلیل فشار مضاعف می باشد که در صورت عدم تعمیر پنجره می تواند زیان های جانی نیز به بار آورد زیرا شیشه ها در صورت شکستن از لبه ها به سرعت خرد و ریز می شوند.

همان طور که متوجه شدید تعویض لولا پنجره دوجداره upvc یک کار کاملا فنی و ضروری است و سهل انگاری در دیرکرد تعمیرات در این مورد می تواند هزینه های سنگینی را به بار آورد.

تعویض لولا پنجره دوجداره در بابل

برای مواظبت از این بخش در باز و بست نهایت دقت را به کار ببرید و در صورت شل شدن لنگه یا خارج شدن از رگلاژ درب و پنجره UPVC می توانید سریعا با گروه تولیدی پنجره خوب تماس بگیرید تا با سرعت برای تعویض لولای شکسته اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *